Thursday, September 30, 2010

KARNIVAL IKTIRAF 2010

WOW !KARNIVAL IKTIRAF 2010 telah tiba ke tempat Adi. Seronoknya...hehehe maklumlah dah lama tak ke karnival seperti ini. Untuk pengetahuan semua lokasi Karnival Iktiraf ini ialah di Felda Neram 2, Bandar Cheneh Baru, Kemaman, Terengganu. Kat mana tu? Emmm mamang ramai yang tak pernah jejakkan kaki ke tempat ini. Jarak dari Bandar Chukai, Kemaman, lebih kurang 30km, kalau menggunakan jalan Mak Lagam. Kalau pengunjung hendak menggunakan jalan Ayer Putih, jaraknya lebih kurang 52 km. Kalau dari Kuantan pula, pengunjung boleh menggunakan lebuh raya Jeragau-Jabor untuk ke sini. Jaraknya lebih kurang 51km dari bandar Kuantan.

jadual penganjuran Karnival IKTIRAF seluruh Malaysia


Karnival ini bermula pada hari ini, 30 September hingga 2 Oktober 2010. Kalau melihat daripada banner yang banyak dipasang di tepi-tepi jalan, fuhh! banyak acara yang telah disusun bagi menghiburkan siapa-siapa sajer berkunjung. Memang sesuai untuk semua lapisan umur.

Adi rasa karnival ini sama jugalah dengan karnival-karnival ini yang sepertinya. Dah pasti banyak booth yang didirikan. banyak produk yang dipamerkan dan banyak jugalah produk untuk dijual. Selain ada artis popular , di karnival ini juga ada diselitkan program Forum Perdana. Jadi Adi rasa karnival ini lebih seimbang dari segi programnya. Selain boleh berhibur, dapat jugalah mendengar ceramah agama yang sudah pastinya baik untuk halwa telinga dan minda.

Apa yang pasti, kehadiran karnival ini amat mengembirakan warga Bandar Cheneh Baru ini. Maklumlah sebagai manusia biasa, hiburan yang beretika seperti ini amatlah ditunggu-tunggu. Jom semua. Datanglah ke sini ya..anda pasti teruja.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails