Sunday, August 15, 2010

Primula Beach rai anak yatim, warga emas


Tina Surinda, menyampaikan duit raya kepada anak-anak yatim Rumah Darul Hilmi dan warga emas Rumah Sejahtera pada majlis berbuka puasa di Hotel Primula

KUALA TERENGGANU 13 Ogos - Ramadan bukan sahaja bulan ibadah sebaliknya menjadi sebahagian agenda beberapa syarikat korporat untuk berkongsi kemeriahan dan meneruskan tanggungjawab sosial.

Hotel Primula Beach di sini tidak ketinggalan membuat amalan sama dengan meraikan 20 anak-anak yatim dan lapan warga emas di hotel berkenaan semalam.

Kesemua 20 anak yatim itu adalah penghuni Rumah Darul Hilmi di Teluk Ketapang, Seberang Takir di sini dan lapan warga emas dari Rumah Sejahtera Bukit Payong, Marang.

Selain diraikan pada majlis berbuka puasa, anak-anak yatim tersebut turut menerima duit raya sebagai persiapan menyambut Aidilfitri.

Pengurus Jualan dan Pemasaran Primula Beach Hotel, Tina Surinda ketika ditemui berkata, program itu merupakan acara tahunan yang membuktikan keprihatinan pihaknya kepada golongan tersebut terutama ketika Ramadan.

"Tiada apa yang lebih menggembirakan kita melainkan apabila membuatkan anak-anak yatim ini bergembira," katanya.

Tambahnya, pada 26 Ogos ini, pihaknya akan mengagihkan bubur lambuk di tempat letak kereta hotel berkenaan serta menganjurkan sambutan Aidilfitri bersama anak-anak yatim dan warga emas.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails